Zeventiende reisverslag, bye, baai, Bali

22 augustus 2014

Beste allemaal,

Vanochtend volgens plan om 10.00 uur opgepikt, door een chauffeur van Happy Trails. Op naar Tanjung Benoa( naast Nusa Dua) leuke plaats, maar heeft in onze optiek weinig te maken met Indonesië. Alleen al weg er naar toe, een 2 x 3 baansweg, waar wij tol voor moesten betalen! Alsof je in Frankrijk was!
[image]

Enfin het hotel waar wij nu inzitten is super de luxe! Met wederom een prachtig uitzicht. Pal aan het strand, kijk maar…..

[image]

Zelfs zo dicht aan het strand dat er een evacuatie route is op het terrein, voor wanneer er een tsunami zou komen!

[image]

Vanmiddag heeft Jeffrey wederom in de zee vis gevangen, staande in de zee, met enorm veel grote zeesterren! Jemig wat zijn ze groot en zwaar. Nog nooit gezien.
Verder gewoon wat geluierd. Wij zijn aan wat rust toe. Jeffrey reageerde erg vermoeid. Ook wij hebben het een beetje gehad. Een teken om even gewoon niets te doen! Dus zijn wij ook niets van plan! Ik zal nu even niet meer elke dag een stukje schrijven.
Alvast bedankt voor het volgen van onze reis,en de reacties er op. Ik zal weer wat schrijven, wanneer er weer iets te beleven is.