Achttiende reisverslag, bye baai Bali

24 augustus 2014

Beste allemaal,

Toch maar even een paar korte dingetjes op een rijtje van gister en vandaag. Gisteren zijn wij met de shuttle bus van het hotel naar Hardy’s gebracht van Nusa Dua . Het is zeg maar de v en d van Indonesië. Natuurlijk op zoek naar vismateriaal. Werden wij naar een winkeltje gestuurd een paar straten verderop. Wij gaan lopen. Het leek wel alsof wij naast een snelweg liepen. Daar waar zij 10 minuten lopen hadden gezegd, dachten wij dat het veel langer was. Wij moesten de tijd in de gaten houden, aangezien wij na 2 uur weer opgepikt zouden worden. Eenmaal bij de winkel aangekomen sprak de winkelier echt geen enkel woord Engels. Sterker nog hij ging onder de toonbank televisie kijken. Waarschijnlijk hopende dat de enge toeristen snel weg zouden gaan, hihihi.
Wij kregen het er ook nog warmer van, dan dat wij al hadden. In de middag lekker in en rondom strand en zwembad doorgebracht. Met Jeffrey tijdens eb een kwartier gelopen over de drooggelegde stukken zandbank. In deze korte tijd 54 enorme grote zeesterren geteld! Prachtige dieren!
[image]

In de avond met gevaar voor eigen leven hier op de stoep proberen te lopen! Tjonge! Er was geasfalteerd op sommige stukken, echter dat zie je niet in het pikkedonker. Daarnaast zag je ook vele diepe gaten niet. Het leek er op dat door de riolering hele stukken steen een meter verzakt waren.
Enfin ergens buiten op een eerste verdieping een lekkere pizza gegeten! Hoe Indonesisch!!!!!!

Vanochtend hebben de mannen op de Jetski gevaren.
[image]

Zij kwamen lachend terug, en vertelden dat het erg gaaf was. Verder voor de dag geen plannen, dan alleen maar luieren….

……of misschien bungelen onder een parachute, met het mooiste uitzicht.