Zestiende reisverslag , de terugreis.

14 augustus 2015 - Koh Samui, Thailand

beste allen,

Vanochtend vroeg alledrie al ver voor de wekker wakker. Voor het laatst weer een heerlijk, enorm uitgebreid buffet. Mmmmm. Natuurlijk nam ik elke ochtend een eitje. Jeffrey ging altijd voor de croissantjes, en Han altijd wel iets van yoghurt.
Op tijd uitgerekt. Door de hotel jeep naar de haven gebracht. Wat een drukte weer. Niet te geloven. Wij stonden zelfs in de file. Eenmaal in de rij om in te checken voor de Ferry, stonden wij achter Martijn Krabbe. Jeffrey is met hem op de foto geweest.
De boot vertrok met flink wat vertraging naar Koh Samui. Onderweg haalde de boot de tijd echter redelijk in. Vandaag nauwelijks wind op de eilanden waardoor het erg heet aanvoelt. Veel heter dan de voorspelde 33 graden. Op het water is het dan het lekkerst. Van de week hadden wij in ons vorige hotel gevraagd of wij hier terug mochten komen, om de koffers hier voor een viertal uur neer te mogen zetten. Hier werd toen bevestigend op geantwoord. De vraag is echter hier in Thailand, of zij de afspraak nog wel weten. Wel bij de haven een taxi genomen naar het Coral Bayresort genomen. De dame met wie wij dat afgesproken hadden was er, en zij herinnerde onze afspraak. Wij mochten de koffers kosteloos neerzetten, ook nog eens van de faciliteiten gebruik maken, zoals het zwembad. Zij heeft ook nog eens gekeken of het vliegtuig nog op de tijd zou gaan vliegen, als die wij wisten. Daarnaast bood zij nog een taxi aan, die ons naar de AirPort wil brengen! Als dit geen service is..........
Nu dus lekker nog even zwemmen..
...om om 17.00 in de taxi te stappen, om onze reis te gaan vervolgen met het vliegtuig naar Bangkok. Wij hebben Aniek een berichtje gestuurd hoe lang het hotel van haar rijden is, vanaf Bangkok AirPort. Heel misschien kunnen wij elkaar eer treffen. Wij gaan het zien en beleven.

1. Astrid:
    Heerlijk, geniet nog even
  2. Kees van der Kolk:
    14 augustus 2015
    Dank voor verslag 15 en 16. Ik wens jullie een voorspoedige thuis reis.Wil je mij bellen over samen eten? Groeten van Kees
  3. Joost Langendijk:
    14 augustus 2015
    Wij bellen je zodra wij thuis zijn. Nu nog op Koh Samui.
  4. Hen fiep:
    14 augustus 2015
    Heerlijk, nog even genieten op het water. Wat een reis!.
  5. Joost Langendijk:
    15 augustus 2015
    Nu zit ik hoog in de lucht dit te schrijven, gewoon met WiFi. Heel bijzonder. Ik zal direct een foto plaatsen hoe wij zitten.