Zeventiende isverslag, de vliegreizen.

14 augustus 2015 - Bangkok International Airport, Thailand

beste allen,

Jawel de tweede binnenlandse vlucht goed doorstaan. yeah!!!!!!!!! Wat denken jullie????? Ik heb een vlucht gemaakt met een klein propellertoestel. Helemaal trots. Het ging hartstikke goed met mij. Ik heb enorm zitten kletsen met mijn buurman. Die vond het gezellig. Ik heb alleen maar geluisterd. Hij had zijn vriendin ten huwelijk gevraag etc. Hij bleef kletsen. Jemig wa wat ben ik trots op mijzelf hahah. Zonder wijntje wel te verstaan! Nu wel aan een lekker wijntje in een AirPort hotel. Morgen vroeg gaan wij weer terug naar de airport voor de lange reis terug. Na deze varing heb ik er zin in. Wat denken jullie........ .......de techniek staat voor niets. Op dit moment zitten wij enorm hoog in de lucht in wer zo een flatgebouw. Een À 380 van de Emirates, en ik kan gewoon het blog bijwerken. Een foto plaatsen lukt niet. Nu nog even kijken of het plaatsen van dit blog werkt. Testje dus. De start blijf ik een drama vinden. Dar ga ik voor New York aan werken. Jeffrey zit lekker een filmpje te kijken, zo ook Han. Dit is het eerste lange stuk van de terugreis.Straks hebben wij en tussenstop op Dubai. Nadat wij in Dubai weer opgestegen zijn, probeer ik een up date te doen.

1. Rita:
    14 augustus 2015
    Goed hoor Joost! Daar mag je trots op zijn.Nogmaals jullie een hele goede vlucht naar Amsterdam. Gr.koos en Rita
  2. Hen fiep:
    14 augustus 2015
    Wij zijn trots op jou. Een goede reis en tot ziens thuis.
  3. Astrid:
    14 augustus 2015
    Goed om te horen, een goede veilige terugreis naar Amsterdam gewenst x
  4. Kees van der Kolk:
    15 augustus 2015
    Ik zal blij zijn als ik jullie weer in Hillegom zie. Een sterke geest is beter dan een vliegtuig. Wel thuis,Groeten van Kees
  5. Johan en Marjon:
    16 augustus 2015
    Joost heel goed dat je uiensoep gegeten hebt .
    We wensen jullie een goede terugreis

tot ziens en tot horens

Johan, Marjon en Jelle