Vierde reisverslag, kruidnagelpad!

9 augustus 2014

Beste allemaal,
Vanochtend voor het eerst door de wekker wakker gemaakt en na een heerlijk ontbijt , zijn wij door een chauffeur met een super de luxe auto opgepikt. Wat een reis! Wat een indrukken moet ik eigenlijk schrijven. Wat ik al eerder schreef is het verkeer al een attractie! Als je ziet wat er allemaal op scooters wordt vervoerd en hoe dit gaat! Ongelooflijk, van eieren tot kippen en van zaden of meel tot aan hele stapels groene kolen. Ook wordt er heel veel op de hoofden van de vrouwen verplaatst! De mannen zie je nauwelijks iets op hun hoofd dragen. Het enige wat zij daar dragen is een haarband! Haha! Wij hebben een enorme klim gemaakt, de zakjes chips bij de tussenstop stonden allemaal bol van het hoogteverschil.
Prachtig uitzicht overigens. Het leek wel alsof wij al in jungle waren. De chauffeur sprak erg gebrekkig Engels, hij verontschuldigde zich ervoor! Gaf niets zo zei Jeffrey tegen hem, want hij sprak toch ook geen Indonesisch.
Met handen en voeten, vroeg hij of wij het leuk vonden om langs een meer te rijden en aansluitend een tempel wilden bezichtigen. Natuurlijk! Eenmaal daar aangekomen leek het de Keukenhof wel. Man, man wat een bussen met toeristen. Ook heel veel Nederlanders!
In het, jawel jullie raden het al heeft Jeffrey gevist met een huurhengel en aas wat je daar kon kopen! En zelfs wat gevangen! Natuurlijk ook de tempels bekeken. [image]

Na een uur tussenstop zijn wij verder gereden. Na ongeveer een kwartier gereden te hebben zagen wij allemaal apen langs de kant van de weg. Uiteindelijk weer ergens gestopt om natuurlijk een aantal foto’s te maken! [image]
Nu aan een lekkere rosé met uitzicht over de vallei!

Rond 14.00 uur uiteindelijk in ons nieuwe hotel aangekomen. Wat een belevenis. Huizen op palen, midden in de jungle! Uiteraard nog een jungeltocht te voet gemaakt. Men had gezegd dat wij alleen de rivier moesten volgen. Uiteindelijk kwamen wij bij een prachtige waterval uit! Na dit prachtige avontuur hebben Jeffrey en Han natuurlijk………. In de rivier gevist, met een enorme vangst als resultaat. Het restaurant van het hotel wilden ze wel hebben voor de verkoop, haha, lachen hoor!
[image]