Derde reisverslag, geland op strand.

8 augustus 2014

Beste allemaal,

Tjonge, jonge wat hebben wij vandaag veel meegemaakt! Onderweg naar het strand dacht Han, dat er een optocht door de straat heen kwam. Er waren veel mensen die muziek maakte, en voor een stoet uitliepen. Dachten wij nog aan een koning of iets dergelijks die in de verte op een kleurige baar werd rond gereden. Nee, het was een heuse crematieceremonie. Wat een schouwspel. Brr, alles hebben wij, en vele andere toeristen kunnen zien. Zelfs aansluitend aan het ritueel werd de as al verstrooid in de zee, waar Jeffrey aan het vissen was. Vruchtbare zee zullen wij maar zeggen. Er waren 2 crematieplechtigheden [image] .

Verder Jeffrey vissen in de zee! Dacht hij eerst dat hij van een visser in zee dat hij Weg moest wezen. Niets was minder waar. Hij kreeg zowaar les in het zeevissen. Ook wat aas, echter zonder resultaat! Maar leuk was het wel! Hem te zien tussen de vissers met een bijna angstaanjagend outfit. Zij hadden bijna allemaal een bivakmuts op en dan een puntmuts of een brommerhelm er op! Foto’s zitten op de andere camera, dus jammer genoeg kan ik die niet laten zien.

Op het strand hier, vliegeren er veel kinderen en volwassenen. Wij ook gedaan! Het kind kwam ook bij Han en mij naar boven. Erg leuk om te doen. [image]

Spannend was het feit, dat wij een echte slang hebben gezien op het strand. Natuurlijk even gefotografeerd.

Morgen gaan wij Sanur, en dus het strand verlaten, en vertrekken wij voor een aantal dagen de bergen in. Op zoek naar verder avontuur. Geen idee of daar ook WIFi is. Anders zal ik met een vertraging wat belevenissen op ons blog schrijven!