Tweede reisverslag geland op het strand.

8 augustus 2014

Beste allemaal,
Na een heerlijk ontbijt genoten te hebben(buffetvorm)zijn wij te voet door Sanur gelopen, op zoek naar een kleine hengel voor Jeffrey. Niet gevonden! Inmiddels was de temperatuur al flink opgelopen. Even wat gedronken op een terrasje. Jeffrey nam een icetea lemon. Hij kreeg er een kannetje met water bij dachten wij. Echter bij de eerste slok verschoot zijn gezicht van kleur zo zuur! Wat bleek, in het kannetje zat zoetstof om het zoeter te maken. In de middag een wandeling langs het strand gemaakt. Wij zagen op een gegeven moment een groot aantal Indonesiers staan en security. Wat schetste onze verbazing, er was iemand een nest schildpadjes aan het uitgraven, om verder te laten groeien in zeebassins. Er lagen diverse nesten ingegraven, herkenbaar aan een op zijn kop gezette vergiet. Ook waren er in zee vele vissers actief. Wat opviel dat zij diverse hoofddeksels op hadden zoals brommerhelmen. Deze dienen dan tegen de zo’n. En jawel Han en Jeffrey konden het niet nalaten om te vragen waar de hengels waren gekocht………laat dat nu vlakbij het hotel zijn dus wat is er vanavond aangeschaft, en wat wordt er morgen gedaan………..? Juist morgen wordt er op zee gevist door de mannen. Enfin verder vanavond een heerlijke Balinese rijsttafel gegeten bij restaurant terracotta! Een goede tip van Wendy van balikids.
[image]