Eerste reisverslag, geland op het strand!

7 augustus 2014

Beste allemaal,
Na een nacht goed geslapen te hebben, ons daadwerkelijke eerste verslag vanuit Sanur op het eiland Bali. Op Schiphol zijn wij uiteindelijk met een half uur vertraging richting Singapore vertrokken. Han en Jeffrey zagen letterlijk Amsterdam en dus ook Nederland onder ons vandaan vertrekken. De piloot gaf aan dat,gezien de recente ontwikkelingen, voor een andere route is gekozen. Nu vlogen wij onder andere over Pakistan. Mijn vlucht ging ook goed,al blijf ik het starten wel erg lastig vinden. Uiteindelijk heeft de vliegreis inclusief tussen stop ongeveer 17 uur geduurd.Nadat wij door velen veiligheidscontroles moesten, werden wij opgewacht door onze chauffeur van riksjatravel! Denk je dat vliegen gevaarlijk is, haha……..nee dan heb je het verkeer hier nog niet meegemaakt,Alles en iedereen rijdt door elkaar. Fietsers, brommers auto’s etc. halen elkaar links en rechts in. Enfin eenmaal aangekomen in ons mooie hotel, gelegen in een prachtige aangelegde tuin, overviel ons een enorme moeheid. Maar wij hadden ook trek. In het hotel kregen wij overigens een heerlijke welkomscocktail, zie foto. Aangezien wij toch zo snel mogelijk in het ritme van hier proberen te komen, toch gekozen, om nog even het dorpje te gaan verkennen.
Wij zijn terecht gekomen in een heerlijk tentje waar wij onze eerste Indonesische sateetje hebben gegeten. Opvallend detail is het feit dat er geen ramen in de restaurants zitten. De sate smaakte heerlijk! Daarna moe maar voldaan onze mega grote bedden opgezocht.
[image]