Twaalfde reisverslag, rust aan de kust.

9 augustus 2015 - Koh Samui, Thailand

Vannacht heerlijk geslapen in ons super de luxe onderkomen. Geen wekker hoeven te zetten. Joh, wat een vakantiegevoel! Het was een enorm uitgebreid ontbijtbuffet. Overigens, een leuk weetje, hebben wij hier een voor ons hele bijzonder douche. Ik zal er een foto van plaatsen.  Na het ontbijt hebben de mannen bij een viser hier voor de deur, een stuk inktvis kunnen scoren. Han heeft daar stukjes van gesneden. Hiermee hebben ze gevist. En wat denken jullie???? Heel veel tropische vissen gevangen. Leuk hoor voor ze! De zon scheen uitbundig. Zo erg zelfs dat de mannen, ondanks insmeren na een uurtje al aardig aan het verketteren waren. Enfin rond die tijd begon het ook weer wat te betrekken. Klaar gemaakt om even het dorp in te gaan. Tjonge jonge, dan heb je pas door dat je een toeristisch eiland zit. Op het resort helemaal niet. Het is hier zo rustig. Overigens kwam Jeffrey met het idee om de quattoer die morgen op het programma staat te stippen. Gedrieën hebben wij besloten om dat ook te doen. Wij hebben zat meegemaakt. Even twee dagen niets is erg verleidelijk. Wij hebben naar Nederland een telefoontje gedaan, en Riksjatravel zou het regelen. Als het goed is staat er morgenochtend niemand voor onze neus, alszijnde wij iets moeten. Vanmiddag op weg naar kamer zagen wij een levende slang! Natuurlijk foto's van gemaakt. Bij navraag bij de receptie wilde zij weten waar wij hem precies gezien hebben, aangezien deze giftig zou zijn. Medewerkers zouden proberen om hem te vinden en te pakken. Toch iets van avontuur meegemaakt, hihihi. Overmorgen nemen wij de Ferry om onze locatie te gaan bezichtigen. Een ander tropisch eiland. Ko Tao! Moet ook super mooi zijn. Lekker snorklelen! Misschien laat ik eerder iets horen en anders tot overmorgen!

1. Hen fiep:
    9 augustus 2015
    Dat zag er lekker ontspannend uit, de mannen op de foto,s.Nu even lekker uit rusten.
  2. Rita:
    9 augustus 2015
    Heerlijk zo paar daagjes rust geniet ervan en dan op naar het volgende.gr.van ons 2tjes
  3. Astrid:
    9 augustus 2015
    Ziet er goed uit, lekker even bijkomen van alle avonturen......heerlijk, genieten nog! X
  4. Yvonne:
    9 augustus 2015
    Hallo daar, jullie zullen wel uitgeteld zijn. Zoveel gezien en zoveel gedaan. Vakantie is om te ontspannen en uit te rusten!! Nog veel plezier en verstandig om soms wat rustiger aan te doen.
    Heel veel groetjes Yvonne
  5. Joost Langendijk:
    10 augustus 2015
    Hihi, je zou bijna vergeten dat vakantie er is om uit te rusten .
  6. Chantal:
    10 augustus 2015
    Hallo allemaal, ik ben net terug van vakantie en heb in 1 ruk jullie verhalen gelezen. Geweldig, wat een avontuur, spanning en helaas voor Han ook veel pech. Geniet van de laatste dagen en tot snel. Wat zullen jullie moe maar rijk aan ervaringen terugkomen.
    Liefs Chantal
  7. Kees van der Kolk:
    10 augustus 2015
    Er spreekt een zekere rust nu jullie baden in alle luxe van een riant hotel. Lekker, alles mag niets moet. Toch wel een tochtje
    geboekt naar een ander eiland. Ik geniet mee. Groetjes van Kees
  8. Joost Langendijk:
    10 augustus 2015
    hihi na twee dagennrust, lijken wijnvat onrustig te worden. Morgen weer op pad.