Hello Holland

31 oktober 2015 - New York City, Verenigde Staten

Beste allemaal,  Aan de keukentafel in Hillegom schrijf ik ons laatste verslagje. Precies op tijd zijn wij gisteren door de taxi opgepikt. Hij was zelfs iets vroeger. Daar waar wij op de heen weg als laatste afgezet werden bij ons hotel, waren wij nu als eerste. Dwars door het drukke Manatten manoeuvreerde de chauffeur behendig de grote bus door straten van New York. Eenmaal iedereen opgepikt, nog 1 door de lange Lincoln tunnel. Vanaf dit punt is het nog maar kort rijden naar het vliegveld Newark! Het inchecken gaat tegenwoordig allemaal electronisch. In Amerika kregen wij er hulp bij. Nog even door de veiligheidsformaliteiten door...... Nou nog even....... Daar waar Yvonne zo door kon lopen, hebben zij mij van top tot teen nagekeken . Omdat wij vroeg op het vliegveld waren hadden wij alle tijd om ons op de vlucht voor te bereiden. Het vliegtuig ging ging uiteindelijk met iets vertraging de lucht in, om vervolgens deze tijd in de lucht weer in te halen. Wij hadden de straalstroom mee. Of wij beiden toch nog iets geslapen hebben, de tijd ging namelijk zo snel! Rond kwart over zes in de ochtend zette de piloot het vliegtuig weer veilig aan de grond! Eenmaal het vliegtuig uit, stond Karin Pont ons op te wachten met zo'n transportwagen van Schiphol! Geweldig! Wij werden naar de douane gereden. Geen "mind your steps" gehoord. Daar waar Yv

1. Hendrien:
    31 oktober 2015
    Bedankt voor al jullie reisverslagen heel leuk om jullie zo te kunnen volgen met jullie tour door NY.en nu weer terug ,dat is omschakelen.lekker uitrusten en maandag weer aan de slag.liefs van ons uit Havelte.
  2. Rita:
    31 oktober 2015
    Welkom thuis ik slaap nog niet dus maar even je reisverslag geopend fijn weekend het schijnt mooi weer te zijn bij jullie
  3. Kees van der Kolk:
    1 november 2015
    Wat hebben jullie van alles genoten, maar wel fijn dat je weer
    zonder ongemakken weer thuis bent. Ik hoor graag jouw verhaal.
    Groeten en knuffel van Kees