Eerste reisverslag

25 juli 2015 - Thailand, Thailand

Jemig wat hebben wij een reis achter de rug. Joh,joh wat een toestel is dat zeg, de A380. Het was alsof er een heel flatgebouw de lucht inging. Om naar de toiletten te gaan moest je 3 treetjes op lopen.
Enfin vanaf heden kan ik iedereen de Emirates aan bevelen. Tjonge jonge wat een comfort en service. ..........eten super, het schermpjessysteem,de bediening werkelijk geweldig! Op Dubai was voor mij een hele bevenis. Wat een mengelmoes aan verschillende culturen en mensen. Op die momenten voel ik mij echt iemand uit de polder. De laatste zes uur vanuit Dubai gingen ook goed voor Han en Jeffrey. Zij hebben lekker even wat kunnen slapen. Onderweg enorm veel turbulentie gehad. Gelukkig vind ik dat in de meeste gevallen alleen maar ongemakkelijk omdat je dan moet blijven zitten! Natuurlijk na de landing het uitgeven van de verschillende VISA. Het ophalen door Thaikids was prima geregeld. Na ongeveer een uur rijden zitten wij nu in een leuk hotel in Bangkok.Nog even lekker gezwommen op het dak van het hotel, en lekker gegeten aan de overkant ! Nu zijn wij midden in de nacht wakker en hebben last om om te schakelen hihi.

1. Astrid:
    25 juli 2015
    Heerlijk om te horen dat jullie een goede reis hebben gehad, nu kan het grote genieten gaan beginnen, voor morgen alvast heel veel plezier tijdens de fietstocht xxx
  2. Rita:
    26 juli 2015
    Hoi vakantiegangers fijn te horen dat jullie een goed vlucht hebben gehad en goed aangekomen zijn in Bangkok en nu genieten van de vakantie jullie zijn op tijd weg wat het weer betreft regen storm en windvlagen bomen omgevallen, hele fijne tijd met veel mooie en leuke indrukken van Thailand. Groetjes van ons 2 Rita
  3. Patrick en Simone:
    Hey lieverds,
    Goed om wat van jullie te horen! Wij zijn druk aan het inpakken, pff hoop dat het allemaal gaat passen...
    Geniet ervan en ben benieuwd naar het vervolg!!
    Liefs van ons xxx
  4. Kees van der Kolk:
    26 juli 2015
    Wat leuk te horen hoe jullie in de watten zijn gelegd in de A 380.
    Ik heb een mail gezien hoe luxe de inrichting is, maar volgens jou
    was het eten en drinken ook perfect. Een goed begin is het halve
    werk. Veel plezie en groeten van Kees
  5. Engel en nel:
    26 juli 2015
    hartstikke bedankt voor je 1e verslag kijken naar het volgende en geniet volop.groetjes en tot schrijfs,
  6. Joost Langendijk:
    26 juli 2015
    Leuk al die reacties . Het is erg leuk hier, alleen het omschakelen wat betreft slapen lukt nog niet. Slapen doen wij weinig!
  7. Hen fiep:
    27 juli 2015
    Wat geweldig zo,n reis. Dat word genieten. Liefs van ons.