Voorbereidingen

20 juli 2015 - Hillegom, Nederland

Beste allemaal,

Het komt nu toch wel heel dicht bij. Afgelopen weekend het meeste ingepakt. De laatste vragen gesteld aan de reisorganisatie. Wij gaan/moeten dit jaar ook een aantal zaken nog zelf regelen ter plekke. Ik merk aan mijzelf dat ik dat toch lastig blijf vinden, aangezien ik toch voor vastigheid en zekerheid kies. Ja joh vijftig en dan leer je jezelf aardig kennen, hihi.

Maar goed, het reisbureau nog een aantal vragen via de mail gestuurd, vandaag antwoord op gekregen dus de vakantie kan beginnen..........

Geld bij het grenswisselkantoor opgehaald!

Stoelen gereserveerd in het vliegtuig!(dubbeldekker A380)

Eerst nog een aantal zaken afronden bij de beide werkgevers, om daar woensdag afscheid te nemen voor 3 weken!

Jeffrey is al helemaal onthaast, hem kan het niet snel genoeg gaan, om in het vliegtuig te stappen! Hij lijkt nu extra veel trompet te spelen, om het maar niet te hoeven missen! Hij heeft gisteren voor het laatst voor de vakantie een dienst gedraaid bij De Zuilen!

Naast het trompet spelen heeft hij vele voorbereidingen gedaan/gemaakt om alles op de gevoelige plaat vast te leggen. De go pro gaat mee om ook veel acties op film vast te leggen.

Al afscheid genomen van een aantal mensen, die wij niet meer voor de vakantie zien.

Het aftellen is begonnen!

1. Astrid:
    20 juli 2015
    Heey Joost, ja idd jullie gaan nu aftellen, spannend hoor, wel een gedoe he zo een verre reis maken, maar het is net als bij kindertjes krijgen......je krijgt er wel heel veel voor terug......hahahaha
  2. Kees van der Kolk:
    20 juli 2015
    Hi Joost. Het lijkt wel of ik mijzelf lees.Controle houden over alles
    Achteraf zeg je "waar heb ik mij druk over gemaakt". Jouw karakter kun je niet wijzigen. Zodra je in het vliegtuig zit hoop ik dat jij je zult overgeven aan GENIETEN. Goede reis en geniet van het leven. Kus van Kees
  3. Chantal:
    22 juli 2015
    Hi Joost, spannend allemaal, ik vind het heel stoer zo'n reis (ik zou het niet aandurven) Lekker genieten met je mannen en tot snel.
    Liefs Chantal