Nu gaat het aftellen echt beginnen.

3 augustus 2014

Hallo allemaal,Nu gaat het aftellen dan echt beginnen. Jeffrey is gisteren thuis gekomen van het kamp. Han heeft op de pieperdienst na ook vakantie gekregen. Wij zijn nu de laatste dingen aan het doen, zoals de heg knippen, zodat het niet 1 oerwoud is, wanneer wij thuis komen. Ik heb de kast leeggehaald waarin wij de afgelopen maanden steeds iets ingelegd hebben om mee te nemen naar Indonesië, zoals ballonnen, pennen, opschrijfboekjes, en andere kleine souvenirtjes om uit te delen aan de kinderen, wanneer wij naar de basisschool gaan. De snorkels zijn weer tevoorschijn gehaald, om straks allemaal ingepakt te worden. Gisteravond ter voorbereiding op onze reis, waren wij uitgenodigd door onze nieuwe overburen, voor informatie uitwisseling betreffende Bali. Zij komt zelf vanuit Indonesië, en zij konden ons veel vertellen over de gebruiken. Wat helemaal grappig was om te horen, dat ook zij in hetzelfde hotel is geweest, als waar wij starten. Ook wat geld meegekregen voor het begin op Bali. Enorm veel 10000den roepia’s, echter de waarde in Nederlands geld is 12 Euro! Ook Jeffrey vindt het enorm grappig!Dit stukje schrijf ik nu ook als tekst, en ga er een foto aan toevoegen, zodat ik dit ook op Hollandse bodem nog geoefend heb. Hahaha, hoezo overal op voorbereid willen zijn??! Hopen dat het in 1 keer gaat lukken! [indonesisch geld]En jawel het is helemaal gelukt! Ook ik heb een melding ontvangen dat wij een nieuw verslag gelaatst hebben. Ik hoop alle volgers!Groetjes van Han, Jeffrey en Joost