Negentiende reisverslag, bye baai Bali

26 augustus 2014

Beste allemaal,

Vandaag komt er dan toch echt een einde aan deze schitterende vakantie. De koffers hebben wij moeten inleveren, zo ook de sleutel van de kamer. Wij konden de kamer helaas niet een aantal uren langer houden, aangezien het hotel gisteren vol is komen te zitten met Italianen. Het is nu ook megadruk rondom het zwembad en in het restaurant. Zo druk hebben wij het nog nergens meegemaakt. Tijd om te vertrekken dus……
Vanmiddag kunnen wij ons om half vier ( niet later hihihi) nog even douchen in de massageruimte, nadat wij nog lekker op het strand gelegen en gelopen hebben. Dat is hier fantastisch om te doen, zeker bij eb!
Rond 17.00 uur worden wij opgepikt, om naar het vliegveld te gaan. Onze vlucht naar Singapore vertrekt rond 20.35 uur. Daar zullen wij weer even van boord gaan, om vervolgens weer in te stappen voor de nachtvlucht naar Amsterdam! Daar hopen wij rond 7.15 uur aan te komen. Vervoer is geregeld. Dan door naar Hillegom. Leuk om iedereen weer te zien, zo ook ons beestenspul, die prima verzorgd zijn door Sidney!
Goed voor nu laat ik het zo, misschien plak ik er nog wat foto’s bij.