11 augustus

12 augustus 2016 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Beste allemaal,
Nogmaals bedankt voor al jullie leuke reacties.
Vandaag is het Almeerders donderdag 11 augustus. Nog 1 volle dag te gaan. Zaterdagmiddag zullen wij rond 12.0@ uur terug gebracht worden naar vliegveld Hato, maar zover is het nog lang niet. Vandaag hebben wij een super dagje gehad.wij zijn al vroeg op pad geweest, in de hoop onze visser te treffen, waarmee wij een afspraakje konden maken. Rond een uurtje of 11 was hij er. Er is een afspraak gemaakt voor morgen. Om 8.00 uur morgenochtend komt hij Jeffrey oppikken in Baai Grandi! Spannend ofJeffrey zeeziek wordt. Pillen er in en gaan. Onder de noemer, je kan beter spijt krijgen van dingen die je gedaan hebt, dan van zaken die je bij voorbaat al niet doet, gaat hij morgen met een klein bootje de zee op, met een visser. Als hij beroerd wordt is hij zo aan de kant, en de visser weet er van. Vandaag kwam de man in kwestie kommetje een toerist terug die barracuda's gevangen heeft, dus de verleiding is groot! Ik zeg DOEN!

Enfin eerst vandaag, lekker gevist in de baai Lekker warm weer.Veel zeeschildpadden gespot, ook mee gezwommen tijdens het snorkelen. In tegenstelling tot de landschildpad, zijn die in de zee snel. Zij verplaatsen zich echter bijna op een melancholische wijze, waardoor het een genot is om naast hen te zwemmen. Op een gegeven zagen wij er wel vijf tegelijk.
Vanmiddag voor de verandering ergens een lunch genomen. Op aanraden van de buren van ons appartement hebben wij dat gedaan, bij de dokterstuin. Een erge leuke authentieke locatie! Super. Ik zal er wat foto' s bijvoegen.
Op de weg terugboog wat flamingo's gespot, in hun eigen leefgebied.
Vanavond vroeg naar bed, wij worden morgen al om 20.00 uurbij de baai verwacht. Hij stelde eerst zelf om zes uur voor. Aangezien wij echter nog 50 minuten moeten rijden, stelde Jeffrey zelf 8.00 uur voor.

1. Kees van der Kolk:
    12 augustus 2016
    Han die die grote vis aan zijn staart vasthoudt is dus geen visserslatijn. Indrukwekkend. Ook de andere foto zijn bar leuk
  2. Rita:
    12 augustus 2016
    Allereerst Jeffrey een hele goeie vangst vandaag ik hoop dat het je gaat lukken en geniet allemaal nog van jullie hele laatste dag in the west X