10 augustus

11 augustus 2016 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer ontzettend veel natuur gespot. Wij begonnen in het natuurgebied Boca Table. Het is een enorm dor, uitgestrekt gebied. Er waren enkel viewpoints. Erg mooi. Veel rotsen en water gezien. Daar kregen wij de tip dat de baai Ghandi erg leuk was. Hup in de auto en ernaar toe op weg. Eenmaal daar aangekomen was het echt een aanrader. Wat heet, hey was de mooiste, en de veste vangst van vis! Pelikanen dier er aan het wachten waren, op het visafval, welke de vissers in zee gooiden. Zeeschilpadden die af en toe met hun kopje boven water kwamen kijken of er nog een toerist was bijgekomen, en dit alles in een azuur blauw water. Het witte zand was iets minder wit, maar gied, de rest maakte alles boven verwachting!

In de middag bij de oude amstefabriek in Willemstad gevist op barracuda's en tarpoen. Wij hebben ze wel zien zwemmen, maar niet kunnen vangen. Wij zaten aan een rioolpijp op , ik denk wel het drukste verkeersknooppunt van Curacao. Wij maakten er ook grapjes over. Zit je op een exotisch oord, en waar ga je vissen???? Bij een pijp, waar je alles ziet drijven, en waar ook werkelijk alles geroken kon worden.............Aansluitend boodschappen gedaan voor het avondeten. Rond 17.00 uur thuis, na een dag met nieuwe indrukken.
Morgen gaan wij, tenminste Jeffrey en Han eventueel de zee op om te vissen. Dit krijgt waarschijnlijk een vervolg.
Tot morgen.

1. Rita:
    11 augustus 2016
    Wat heerlijk weer andere indrukken op doen fijn dat jullie een auto ter beschikking hebben dan ben je zo lekker mobiel en kun je gaan en staan waar je wilt. Ach ,ja vissen zijn niet kieskeurig waar ze zwemmen zelfs bij een pijp (smile). Genietse nog de tijd vliegt. Liefs
  2. Chantal:
    11 augustus 2016
    Hoi Joost, Han en Jef
    Ik heb in 1 keer al jullie verhalen zitten lezen.
    Wat een prachtige reis is dit weer. Ongelofelijke belevenissen.
    Geniet van jullie laatste vakantiedagen.
    Ik zie je snel op de tennisbaan, Joost!! Hihi
    Groetjes Chantal