13 augustus

14 augustus 2016 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Goedenavond allemaal,

Gisterochtend gewone tijd wakker geworden.robd 6.00 uur. Nederlandse tijd is dat twaalf uur tussen de middag. Wel heel rustig aan gedaan. De koelkast hebben wij als uitgangspunt genomen, bij het ontbijt. Wat was ee nog over, en wat was echt zonde om weg te doen......
Popcorn is opgewarmd, komkommer is opgegeten, zo ook nog het merendeel van de kaas. Het was de eerste ochtend waarin wij het alledrie heel, masar dan ook heel rustig aan deden. Heerlijk!
Rond een uurtje of tien, zijn wij nog even wat laatste boodschapjes gedaan, om vervolgens nog even naar een dichtstbijzijnde mooie baai geweest. Nog even wat visjes gevangen. Rond 13.00 zouden wij naar het vliegveld gebracht worde.
Nadat wij nog lekker onder de douche gekropen zijnmin wij inderdaad na een korte rit, op het vliegveld afgezet.
Koffers hebben wij ingeseald. Je weet maar nooit, met al die bolletjesslikkers. .
Al snel konden wij aan boord gaan. Redelijk op tijd betrok het vliegtuig naar Nederland. Onze vliegtijd zou 8.40 uur zijn.
Dit klopte dannook. Om 6.22 raakten de wielen van de 747-400 de grond op Nederlandse bodem.
Weer terug na een fantastische vakantie!

1. Yvonne:
    14 augustus 2016
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Ben benieuwd naar de foto's
    groetjes, rust nog maar een paar dagen uit. tot volgende week !
  2. Kees van der Kolk:
    15 augustus 2016
    Hoera.....veilig geland in Nederland.En nu lekker spelen met de
    wasmachine. Fijn dat jullie een geweldige tijd gehad hebben.
    Kus van opgeluchte Kees
  3. Carla:
    15 augustus 2016
    Hoi Joost en familie,

Welkom thuis!!!
    Heb genoten van de verhalen!!! Wie verre reizen maakt kan goed verhalen!!!
    Liefs.